Vi använder cookies (kakor) för att hjälpa dig att navigera effektivt och utföra vissa funktioner. Du hittar detaljerad information om alla cookies under respektive samtyckeskategori nedan.
De cookies som är kategoriserade som ”Nödvändiga” lagras i din webbläsare eftersom de är nödvändiga för att möjliggöra de grundläggande funktionerna på webbplatsen....
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Sociala medier, sökmotorer, och generativ AI påverkar vår kunskap om miljö- och klimatfrågor. På vilket sätt styr algoritmer och digitala tjänster normer och förståelse för klimatförändringarna? Jutta Haider är professor i biblioteks- och informationsvetenskap på Högskolan i Borås och forskar om digitala kulturer och informationskunnighet med fokus på miljökommunikation. Arrangeras i samarbete med Lunds Naturskyddsförening och Hållbarhetsforum vid Lunds universitet som en del av vårens miljöprogram. Fri entré, ingen föranmälan.